مهاجرت هلند

09129009405
09129009412

اخذ ویزای توریستی موسسه مهاجرتی ویزا ویژن

در گذشته انواع مختلفی از ویزاهای رایج در کشور هلند را بررسی کردیم. ویزا هایی مثل مجوز کار در هلند (TWV) و یا ویزای بلند مدت (MVV) و همچنین مجوز انفرادی (GVVA). اما در این مقاله قصد داریم نوع دیگری از ویزاهای کشور هلند، و دیگر کشور های حوزه شنگن را بررسی کنیم، ویزای کوتاه مدت.

 ویزای کوتاه مدت هلند چیست؟

در بحث مدت اقامت، مرز تعیین کننده نوع اقامت، 90 روز است. اگر مدت اقامت شما بیشتر از 90 روز باشد، به یک ویزای بلند مدت (MVV) نیاز خواهید داشت. اما اگر کمتر از 90 روز قصد اقامت در فرانسه را داشته باشید، ویزای موردنیاز شما، کوتاه مدت خواهد بود.

برای استفاده از ویزای کوتاه مدت هلند چقدر زمان دارم؟

بعد از صدور ویزا، شما حداکثر 180 روز فرصت خواهید داشت تا به هلند سفر کنید، و بلا فاصله بعد از ورود شما به هلند، روزهای اقامت شما تا حداکثر 90 روز محاسبه می­شوند.

بازدید از بیش از یک کشور شینگن

اگر می خواهید از بیش از یک کشور در منطقه شنگن بازدید کنید، باید درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری کشور شینگن مرتبط با مقصد اصلی سفر خود ارسال کنید. اگر هدف شما از سفر، اقامت در بیش از یک کشور است، درخواست ویزای خود را به سفارت یا کنسولگری کشوری که قصد دارید طولانی ترین مدت اقامت در آن را داشته باشید، ارسال کنید.

ویزای اورنج کارپت: (Orange Carpet Visa Facility)

اگر مسافر تجاری هستید و اغلب به هلند سفر می کنید، ممکن است شما یا کارفرمایتان بخواهید از تسهیلات ویزای اورنج کارپت استفاده کنید. این ویزا به شما این اجازه را می­دهد که در زمان و هزینه های خود، صرفه جویی کنید. البته همه سفارتخانه ها و کنسولگری ها این تسهیلات را ارائه نمی دهند، بلکه فقط کشور های خاص که با هلند مراودات تجاری دارند، امکان استفاده از این ویزای کوتاه مدت را دارند.

همراه ویزا ویژن، با خیالی راحت مهاجرت کنید

 منبع:

netherlandsworldwide.nl

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x