مهاجرت ورزشی

ویزا ویژن کارگزار حرفه ای ورزش در هلند

موسسه مهاجرتی ویزاویژن در زمینه ی مهاجرت ورزشی به کشور هلند اولین موسسه در ایران میباشد که در حال فعالیت های کاملا تخصصی با ارتباط مستقیم با باشگاه های هلندی و مجموعه های ورزشی در کشور هلند آماده ارائه خدمات ورزشی برای ورزشکاران علاقه مند به رشته های مختلف ورزشی میباشد.

علاوه بر این ویزا ویژن به عنوان نماینده رسمی Bridge Sport Connect ، کلیه خدمات بریدج را برای ایرانیان فراهم می کند

خدمات ما به صورت تخصصی برنامه ریزی، مدیریت و سازماندهی شده است.

 

 

خدمات مهاجرت ورزشی ویزا ویژن

مشاوره ورزشی

ما در ویزا ویژن همراه شما هستیم تا شما را با بهترین مسیربرای آینده ورزشی آشنا کنیم. یکی از خدمات ما در ویزا ویژن مشاوره ورزشی به شما است. ما شما را با بهترین راه ها و کشورها برای مهاجرت و داشتن بهترین آینده ورزشی آشنا می کنیم و به شما کمک می کنیم تا با توجه به نیازتون بهترین تصمیم را برای مهاجرت ورزشی بگیرید.

اپلای ورزشی

ویزای ورزشی یا مهاجرت ورزشی در اکثر کشورهای دنیا معمولاً به صورت موقت بوده و به افرادی اعطاء می شود که در حوزه ی ورزش حرفه ای مشغول به فعالیت اند و یا در سنین پایه، قصد فعالیت ورزشی، همکاری با تیم های خارجی و یا شرکت در دوره های آموزشی طولانی مدت را دارند.

ویزا ویژن همراه شماست تا به راحتی بتوانید اپلای خود را انجام دهید

نمایندگی Bridge Sport Connect

ویزا ویژن به عنوان تنها نماینده رسمی Bridge Sport Connect فعالیت خود را به صورت حرفه ای برای اعزام تیم ها و استعداد های درخشان ایران در حوزه ورزش به کشور هلند برای آمادگی و آموزش و انتخاب در تیم های بزرگ دنیا آغاز کرده است.

خدمات ما به عنوان نماینده بریدج به شرح زیر است: